Tehtävän kuvaus
Palvelusihteeri vastaa kunnan asiointipisteestä, jossa annetaan yleisneuvontaa kunnan palveluista. Asiointipisteessä tarjotaan myös muiden julkishallinnon viranomaisten palveluja keskitetysti yhdestä paikasta. Tehtäviin kuuluu erilaisia toimistotehtäviä kuten esim. puhelinvaihteen hoitaminen, kunnan virallisen sähköpostin hallinnointi, laskutusta ja arkistointia. Palvelusihteeri vastaa myös hallinnon kokousjärjestelyistä.
Edellytämme
Edellytämme myönteistä palveluasennetta, hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, järjestelmällisyyttä, kykyä toimia nopeasti ja tehokkaasti kiiretilanteissa, hyvää stressinsietokykyä sekä kehittämishalua. Tehtävässä edellytetään hyvää suomen ja ruotsin kielen taitoa. Englannin kielen taito on toivottavaa ja muu kielitaito katsotaan eduksi.
Toimeen vaaditaan soveltuva koulutus. Lapinjärven kunnasta tulee ihmislähtöinen kunta, jossa palvelut suunnitellaan ja toteutetaan ihmislähtöisesti, joten edellytämme ihmislähtöistä työotetta.
Työ on aluksi osa-aikainen 50 %, mutta muuttuu talven aikana kokoaikatyöksi 100 %. Toimen palkkaus määräytyy KVTES:n mukaan. Tehtävässä noudatetaan toimistotyöaikaa, mutta harvoin voi olla tarvetta myös ilta- ja viikonlopputyölle. Toimeen sovelletaan 4 kuukauden koeaikaa. Toimeen valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen työn aloittamista.
Tehtävä tarjoaa sinulle hienon mahdollisuuden vaikuttaa asiointipisteen ja asiakaspalvelun kehittämiseen – hae tehtävään heti, sillä aloitamme haastattelut sopivien henkilöiden kanssa mahdollisimman pian!
Lapinjärven kunta on savuton työpaikka.
Lisätietoja antaa hallintojohtaja Susanne Sjöblom puh. 040 577 5336 tai susanne.sjoblom(at)lapinjarvi.fi
Hakuaika päättyy 13.9.2019 klo 12.00. Toimeen haetaan sähköisesti. Linkki Kuntarekryn hakuun https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/palvelusihteeri-248751/?r=1