Tiedätkö, millaista asiakaskokemusta yritykseltäsi saa? Onko ennen-aikana-jälkeen ajattelu hallussa? Tule tutustumaan asiakaskokemuksen kehittämiseen palvelumuotoilun keinoin!
Lyckan-hankkeen palvelumuotoilun työpajassa kehität oman yrityksesi toimintaa käytännönläheisillä harjoituksilla. Työpajan jälkeen tiedät asiakaskokemuksen merkityksen ja asiakasymmärryksen mahdollisuudet. Mukaasi lähtee mm. itse rakennettu palvelupolku käyttöohjeineen sekä vinkit asiakaslähtöiseen kehittämiseen. Lisäksi osallistujille on myöhemmin keväällä tarjolla Kehitysklinikkapäivä, jonne voi halutessaan varata ajan. Työpajan vetää palvelumuotoilija Anna Palokangas LAB-ammattikorkeakoulun Muotoiluinstituutista. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta palvelumuotoilusta.
Ilmoittaudu viimeistään 10.4. täällä! Työpaja on ilmainen ja sisältään lounaan sekä kahvit.
INFO
Milloin? Ma 17.4.2023 klo 11:00-15:00
Missä? Kunnanhallituksen kokoustila, Lapinjärventie 25, 07800 Lapinjärvi.
Mitä? Tutustut aiheisiin asiakaskokemus, asiakasymmärrys ja palvelumuotoilu. Harjoittelet yrityksesi tuottaman asiakaskokemuksen kehittämistä palvelumuotoilun keinoin.
Työpaja on maksuton ja osa Lyckan-hanketta. Työpaja on yrityksille ja yhdistyksille De minimis -tukea (arvo 1500 €).
Lisätietoja
Hankkeen projektipäällikkö Tanja Pöyhönen: 044 753 5314 / tanja.poyhonen(at)lapinjarvi.fi
LAB-ammattikorkeakoulun asiantuntija Ville Huhtanen: 050 346 6165 / ville.huhtanen(at)lab.fi